De braillemenukaart maakt uw horecaonderneming onderscheidend. Hier bestelt u ’m.
Wat is een braille menukaart?
Een braille menukaart is een menukaart, bedoeld voor mensen die blind of zeer slechtziend zijn. De tekst is ongeveer hetzelfde, alleen op een andere manier ingedeeld. De opmaak is zo gemaakt dat het voor de gebruiker overzichtelijker en makkelijk doorzoekbaar is. Verder ontbreken er foto’s, tabellen en andere vormen van “versieringen” omdat dit geen meerwaarde heeft.
Waarom is een braille menukaart belangrijk?
Omdat blinden vaak afhankelijk zijn van hulp van anderen is het prettig om ook zo veel mogelijk zelfstandig te kunnen doen. Een voorbeeld daarvan is het zelfstandig lezen van de menukaart in een restaurant. Hierdoor kan de gebruiker zelf makkelijker kiezen: wat lust ik? Kan ik dat betalen? Welke andere mogelijkheden zijn er?
Welke mogelijkheden zijn er en wat zijn de verschillen?
De menukaart is in twee varianten verkrijgbaar: een papieren versie (€35,00 per exemplaar) en een plastic versie (€50,00 per exemplaar).
Omdat braille met de vingers gelezen wordt, is de kans groot dat, vooral een menukaart, snel vies wordt. Het voordeel van een plastic versie is dan ook dat deze met een vochtig doekje gemakkelijk kan worden schoongemaakt. Verder is een plastic versie duurzamer omdat hij niet kan scheuren en de braillepuntjes veel langer goed leesbaar blijven.
Uw bestelling in drie stappen
1. Vul het onderstaande formulier in;
2. U ontvangt een factuur;
3. • Na ontvangst van uw betaling ga ik aan de slag en ontvangt u binnen twee weken uw bestelling.
Vragen?
Mocht u toch nog vragen hebben over de menukaart of andere braille-oplossingen voor uw bedrijf, neem dan gerust contact met mij op.
Met vriendelijke groet,
Dorestad Services
Dennis ten Boske
E: dorestadservices@gmail.com
T: 06-19425970